Bliver en lang sæson for Arteta og co.
Horsens er mit liv!
Esben Hansen RAUS RAUS!
Tottenham slog Arsenal med 1-0 i en træningskamp i Hong Kong. Målet blev scoret fra distancen af Pape Mate Sarr.
Jeg tror ikke de kommer i top-4 denne sæson grundet deres midtbane. Den er god, men ikke helt top niveau, som de andre top-4 hold der kæmper om CL. I hvert fald ikke bedre end Arsenal, Liverpool, City, Chelsea.