Snak

Mere indhold efter annoncen

Magne Hoseth raser mod dommer: Simpelthen for svagt

I går 22:18

Strømsgodset-træner Magne Hoseth var langt fra tilfreds med kampens dommer, da hans mandskab spillede 2-2 mod Odd. 



Læs hele nyheden her
,
Så kan man da heller ikke tude mere.
Det virker piv heldigt at de får point.
Kampen kan jo udvikle sig som den vil, men når du er bagud i 87, så tænker jeg bare man skal være glad for 1
Point.
Annonce