Det er åbenbart ikke en nem opgave for FCM at få hevet den nye CB hjem, de vel ret langt nede på listen efterhånden, hvis det heller ikke bliver ham her? De FCM fans der hungrer efter en ny stabil midterforsvar må håbe at der ikke går panik i den til sidst. Klubberne ved vel også godt at FCM bliver mere og mere desperate, men 45 mio for en 27 årig bænkevarmer, den tror jeg alligevel ikke FCM hopper på, medmindre at han selvfølgelig er konge (har aldrig hørt om manden).
Snak
Medie: FCM har fået afvist bud på Bologna-stopper
tors 31. jul 14:48
Onsdag forlød det, at FC Midtjylland havde budt i underkanten af 30 millioner kroner på Bolognas Martin Erlic. Det bud skulle være blevet afvist, skriver transferjournalisten Nicolo Schira på sin X-profil.
Læs hele nyheden her
tors 31. jul 15:22
Hvorfor henter de ik Mathias Ross? Dansker,ung,kender ligaen og ledig?... ligger lige til højrebenet for Bach Bak og FCM
tors 31. jul 15:25
Mon ikke FCM og Bologna finder et beløb de begge kan accepterer.
Spilleren er allerede enig med FCM og vil gerne dertil.
bold 258285
Fordi han hader FCM og fordi han slet slet ikke er god nok.
Spilleren er allerede enig med FCM og vil gerne dertil.
bold 258285
Fordi han hader FCM og fordi han slet slet ikke er god nok.
Så længe bolden er rund, kan alting ske
tors 31. jul 15:25
Hvorfor henter de ik Mathias Ross?
Måske fordi de vurderer, at Ross ikke har det nødvendige niveau.
Fast inventar på Sektion 12. Loyal støtte af Spurs siden 1981.
tors 31. jul 15:27
Se analysen på ham, det er ingen konge spiller, FCMs bud er mere end rimeligt.
Af alt der har været fremme, havde Sangante været en forstærkning, resten mest bare mere af hvad man allerede har.
Af alt der har været fremme, havde Sangante været en forstærkning, resten mest bare mere af hvad man allerede har.
tors 31. jul 15:36
bold 237861
Erlic er en spiller der ville blive en stor profil i SL med stor sandsynlighed.
Du har ret i at man har været tæt på bedre spillere, men det her er priserne pt. og det ender nok med en 35m med bonus for ham.
Erlic er en spiller der ville blive en stor profil i SL med stor sandsynlighed.
Du har ret i at man har været tæt på bedre spillere, men det her er priserne pt. og det ender nok med en 35m med bonus for ham.
Så længe bolden er rund, kan alting ske
tors 31. jul 15:50
Noget hårdt at afskrive Erlic som en forstærkning for FCM.
Han har dog fra 2022-24 spillet 10 gældende landskampe for Kroatien mod stærke nationer som Frankrig (x2), Danmark, Holland, Spanien, Polen. Helt ringe er han nok ikke. Plus 125 serie A kampe.
I 2024 kom han til Bologna, og det har ikke fungeret for ham, bla. ramt af flere skader, - og det åbner så døren for exit til FCM.
Han har dog fra 2022-24 spillet 10 gældende landskampe for Kroatien mod stærke nationer som Frankrig (x2), Danmark, Holland, Spanien, Polen. Helt ringe er han nok ikke. Plus 125 serie A kampe.
I 2024 kom han til Bologna, og det har ikke fungeret for ham, bla. ramt af flere skader, - og det åbner så døren for exit til FCM.
tors 31. jul 16:29
Hvis de selv betalte €7m for ham for ét år siden, kan de jo lave afskrivningen og sende det bud; DKK 40m.
Men de byder jo nok hellere 35m og en kasse CR7-trusser fra sponsoren i tekstilområdet.
Men de byder jo nok hellere 35m og en kasse CR7-trusser fra sponsoren i tekstilområdet.
tors 31. jul 16:43
fodboldfan85
Jeg tror ikke de smider 40m for ham fordi jeg tror man har andre emner.
Men 35 millioner det tror jeg kan man kan strække sig til.
Det bliver spændende at se om det falder på plads eller falder sammen.
Jeg tror ikke de smider 40m for ham fordi jeg tror man har andre emner.
Men 35 millioner det tror jeg kan man kan strække sig til.
Det bliver spændende at se om det falder på plads eller falder sammen.
Så længe bolden er rund, kan alting ske