FC Midtjylland er efter sigende på jagt efter en ny midterforsvar.
Onsdag kunne transferjournalisten Gianluca Di Marzio fortælle, at FCM havde sendt budt i underkanten af 30 millioner kroner for Bolognas Martin Cerlic.
Det kan du læse mere om her.
Det bud har italienerne afvist, det skriver transferjournalisten Nicolo Schira på sin X-profil.
Artiklen fortsætter efter billedet

Schira mener at vide, at Bologna ønsker seks millioner euro, hvis de skal sælge den kroatiske forsvarsspiller.
Det svarer til i underkanten af 45 millioner kroner.
27-årige Erlic har, ifølge Transfermarkt, kontrakt med Bologna til sommeren 2029, og er desuden noteret for 10 landskampe for Kroatien.

Crystal Palace smidt ud af Europa League
Hattrick | Afsnit 156Crystal Palace er endegyldigt smidt ud af Europa League, og London-klubben skal i stedet spille Conference League. Bliv klogere på hvorfor, og om det betyder noget for Brøndby.
Læs mere
FC Midtjylland
3F Superliga





































