Snak

Mere indhold efter annoncen

Mette Frederiksen: Superligaen skal i gang

ons 6. maj 2020

Statsminister Mette Frederiksen vil sætte gang i 3F Superligaen, bekræfter hun forud for forhandlinger med de andre partier i Folketinget. 



Læs hele nyheden her
Jaaaaa, sæt i gang.
Man skal jo ikke gå rundt med en vinterdepression her i maj måned.
Hold nu op, hvor jeg savner fodbold helt sindssygt.
Sæt i gang!!!
Danmark:Randers FC England:? Tyskland:? Spanien:? Italien:? -kun én klub!!
- Det er et eksempel på en aktivitet, som har stor betydning for mange af os, siger statsminister Mette Frederiksen til Ritzau.


...ja helt sikkert, Mette. Os der fx tror almindelige gruppekampe bliver afgjort i forlænget spilletid ;-)

Men lad os bare lade som om du er interesseret i fodbold.
Haha, heldigvis som AGF fan, behøver man på ingen måder at bette på kampene for at gøre dem spændende! Sæt igang!
Følger hjerteklubberne: AGF - Byens hold! A.C. Milan - Hjerteklubben <3 <3 Sympati for Dortmund
Fuck jeg er ligeglad med om vi rykker ned eller ej. Jeg vil bare se Superliga igen.
Det var en dejlig nyhed. Glæder mig sgu til at lidt fodbold igen og jeg håber da også at U19 + U17 får grønt lys. Der er mange unge knægte som kæmper for en kontrakt hvor foråret/sommeren er deres sidste chance.
FCN - you might say I'm a dreamer... Gør fodbolden tilgængelig! :)
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvis vi skal lege ord tintinsoldat så kan *os* referere til danskere. Denne gruppe er hun en af, også selvom hun ikke ser fodbold og kan derfor godt sige *mange af os* uden selv at være en del af *mange*. Det ville være en spøjs formulering og misforstås på skrift, men stadig korrekt. Uden i øvrigt at antage noget om hendes fodboldinteresse
@tintinsoldat

Og så er der den almindelige fodboldfan, der tror at der findes udtryk som "bagerste mand" og "baglinjen" og at pausen hedder "halvlegen." Det er ikke meget bedre, så det går nok at man kommer til at sige forkert i en snæver vending.
.
Som fc København supporter er virkligt godt klubberne kommer til spille kampe om slutspil eller nedrykningsspil hold kæft hvor jeg savner se fodbold
Jaaaaaaaaaaaaaaahuuuuuuuuuuuuuuu
Vejle Boldklub - fem danske mesterskaber AS Roma - tre scudettoer FC Barcelona - 26 mesterskaber Og få så Radja Nainggolan tilbage til Roma
Sådan! Det bliver så fedt at se noget bold igen! :-)
Brøndby IF
Annonce