Hvis man kun går op i sejre - ikke i hvordan fodbold spilles - så er Mourinho en af de store trænere i nyere tid.
Hvis ikke - er han vel nærmest en skamplet. En skændsel.
“Nej!! Det kan være super fascinerende, når en træner spiller defensivt og grimt og vinder.”
Måske - hvis vedkommende ALTID vandt. Men det gjorde han ikke. For det gør man ikke. Og derfor kan han - og Bosse og Drillo og Åge og Simeone godt være karismatiske trænere (nogle af dem). Men Vorherre bevares, om jeg ikke hellere ville se på maling, der tørrer, end en række af deres kampe.