Snak

Mere indhold efter annoncen

Mourinho: Klub-VM kun vigtig for Chelsea

ons 23. jul 14:45

José Mourinho fortæller i et interview til den portugisiske tv-kanal Canal 11, at klub-VM kun har været vigtig for Chelsea, det skriver mediet A Bola. 



Læs hele nyheden her
Smukt sagt😂
Forza inter!!!!!!💙🖤 OB i dk 💙
Manden er selv ligeså ligegyldig, som turneringen..
Vel vigtigt fordi de ikke var i Champions League? Så de tjente ikke ret meget sportsligt i en hel sæson - så alle de penge de tjente på “vm”, var kærkommen.
" Det går bare ik' når man spiller for Manchæææster Uniiitød" - Citat: Morten Bruun. Efter at Bruno Fernandes havde lavet endnu en fejl.
Dumt skrevet. Manden er nok den største træner nogensinde efter Sir Alex Ferguson.
Mourinho var en god træner for mange år siden, specielt for Chelsea. Er han ikke lidt af en dinosaur nu, der blot vil ha omtale?
De kampe jeg så, husker jeg bestemt ikke for træningskampe. Der var en passion og vildskab fra mange hold.
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Nok den turnering jeg helst vil vinde udover CL og PL, men ja… den kommercielle værdi var større end den sportslige i dette års udgave.

Mourinho er en af tidens største trænere, men han har været en joke at følge de sidste 5-6 sæsoner.
Mourinho har ikke været en joke. Hans valg af Fener var dumt, da det er en klub der tit sætter sig selv i dårligt lys. Roma rykkede han og deres økonomi gjorde at de aldrig har kunnet tage et step op og udfordrer de andre storklubber i Italien. Spurs er en historie for sig selv, enhver der tager den klub skal nok regne med at kritiseres konstant.
Hvis man kun går op i sejre - ikke i hvordan fodbold spilles - så er Mourinho en af de store trænere i nyere tid.
Hvis ikke - er han vel nærmest en skamplet. En skændsel.

“Nej!! Det kan være super fascinerende, når en træner spiller defensivt og grimt og vinder.”

Måske - hvis vedkommende ALTID vandt. Men det gjorde han ikke. For det gør man ikke. Og derfor kan han - og Bosse og Drillo og Åge og Simeone godt være karismatiske trænere (nogle af dem). Men Vorherre bevares, om jeg ikke hellere ville se på maling, der tørrer, end en række af deres kampe.
Er det dig Carragher?
"We didn't underestimate them. They were just a lot better than we thought” 🙈 #KSDH 🤍 #KTBFFH 💙🤍
Sikke noget vrøvl. Klubberne vil alle sammen vinde, så de kan få en kæmpe pose penge. At fansene har en anden holdning, har ikke så meget med klubberne at gøre.
Annonce