Der sov Horsens i timen.
Snak
Mustafa Amini skifter til Perth Glory
lør 11. jun 2022
Den tidligere AGF-spiller Mustafa Amini er blevet præsenteret i Perth Glory, hvor han har skrevet under på en treårig aftale.
Læs hele nyheden her
lør 11. jun 2022
Ja, det må være forskerordningen. Har set Amini nogle gange på Viborg Stadion og han var klasser over alle de andre.
søn 12. jun 2022
Hen har sgu undervurderet sig selv! Han kunne have spillet championship som minimum. Må have nogle forkerte briller åbenbart
Faktisk mest til pudersne d-:
Redigeretsøn 12. jun 2022
Forskerordningen gælder 7 år og Amini brugte omkring 5 år i dk.
Også 5 år siden han sidst besøgte Viborg stadion. Dvs. han var "klasser over" spillere som Duncan, Stage og Bundu… står du ved den udtalelse? @nsi1998 :)
Synd det store skifte til Tyrkiet gik i vasken. Set i bakspejlet dog den helt rigtige beslutning.
0 kampe i de efterfølgende 3 klubber. NUL!
Det ser underligt ud. Tvivler på Amini har undervurderet sig selv, men jo længere tid man ikke præsterer, jo mindre bliver de interesserede adresser.
Han er endelig kommet i gang, men på den anden side af jorden og selv som Superligaklub ville jeg synes, at han var et for usikkert og stort projekt ift. hvad han har vist.
Også 5 år siden han sidst besøgte Viborg stadion. Dvs. han var "klasser over" spillere som Duncan, Stage og Bundu… står du ved den udtalelse? @nsi1998 :)
Synd det store skifte til Tyrkiet gik i vasken. Set i bakspejlet dog den helt rigtige beslutning.
0 kampe i de efterfølgende 3 klubber. NUL!
Det ser underligt ud. Tvivler på Amini har undervurderet sig selv, men jo længere tid man ikke præsterer, jo mindre bliver de interesserede adresser.
Han er endelig kommet i gang, men på den anden side af jorden og selv som Superligaklub ville jeg synes, at han var et for usikkert og stort projekt ift. hvad han har vist.
FCK - Ingen over og ingen ved siden af!
Leeds United - Premier League er et fattigere sted uden os!
Real Madrid - Vi er gode, men desværre er Barcelona bedre!
AS Roma - Tak for alt Sensi, velkommen DiBenedetto!
FC St. Pauli - HELLS BELLS