Fatter intet af, at det var så vigtigt at få Neuer med...han er da færdig
Snak
Nagelsmann ser et problem: Så bliver det svært for os
I dag 01:18
Julian Nagelsmann er skuffet over, at Tyskland manglende tålmodighed og struktur i nedturen mod Ecuador. Det er man nødt til at have styr på fremadrettet, lyder det.
Læs hele nyheden her
I dag 02:01
Synes også det er vildt at Neuer er med OG starter?! Har han ikke været ude af landsholdet, og en anden har været spillet ind? Det giver da absolut ingen mening, og må være mærkeligt for de andre spillere også. Jeg synes Neuer er den bedste keeper nogensinde, og han er stadig virkelig god. Men det er mærkeligt at han er kommet ind igen og blevet førstemålmand.
I dag 02:11
Ja Neuer kom ind fordi han ville spille vm,ellers havde en anden målmand stået for Tyskland.Der har været en del ballade over det,og med rette.Enig i han ikke skal være 1 keeper mere
I dag 06:36
Har Tyskland virkelig ikke en spiller, med fart, der er god nok til at spille højre back ? Kimmich mangler farten, til at spille der, og burde ind på den centrale midt, ligesom hos Bayern.
FC Bayern Munchen - siden 1980
Brøndby IF - siden 1981