


Skuffelsen var ikke til at tage fejl af hos Julian Nagelsmann.
Han måtte se sig slået i den sidste gruppekamp, da Tyskland skuffede stort og tabte til Ecuador med 1-2 ved VM.
Det skyldtes blandt andet, at tyskerne havde store problemer med at holde fast i bolden, som de derimod smed væk mange gange.
Nagelsmann mener dog, at der også er andre grunde til, at Tyskland leverede en dårlig kamp mod Ecuador.
- Vi skal lære, at efter en god start og en tidlig føring kan vi spille med mere ro og overblik i stedet for pludselig at skifte positioner alt for meget. Der var for meget freestyle.
Artiklen fortsætter efter billedet

- Vi skal bare være mere tålmodige og holde os lidt mere strukturerede i vores positioner.
- Og hvis vi oven i det giver bolden væk alt for ofte, så bliver det svært på et tidspunkt, siger Julian Nagelsmann ifølge FIFA.com.
Netop det var også et problem, som Joshua Kimmich var irriteret over.

VM Morgenbriefing: Sverige overlever - Tyskland snubler
Hattrick | Afsnit 122I nat blev endnu fire nationer klar til knockoutfasen ved VM.
Læs mere
FIFA VM
Tyskland




































