Snak

Mere indhold efter annoncen

Newcastle skal handle: Vi kommer til at savne Isak

man 28. jul 07:45

Eddie Howe fortæller, at Newcastle er nødt til at handle, hvis man mister Alexander Isak i dette transfervindue.



Læs hele nyheden her
Joelinton skal nok hilse på ham ,hvis han smutter ..
Virker til at Howe har givet op på Isak - spændende at se hvad prisen bliver og hvornår han trækker i LFC trøjen. Ikke at jeg forstår meget af den handel men det gør eksperterne nok.
"We didn't underestimate them. They were just a lot better than we thought” 🙈 #KSDH 🤍 #KTBFFH 💙🤍
Bold skrev i rygtetid at Newcastle lurede på Mika biereth, med danske briller lyder det super spændende.
Håber inderligt William Osula får muligheden!

En super spændende og dynamisk spiller, der kan imponere, hvis han får nogle minutter.
Fenerbahce suporter since 1990 Arda Güler -> Ballon d'or 2026
Osula er ikke god nok, han bliver 3 valg.
It's a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his fathers hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love. - Sir Bobby Robson
Sidste rygter i dag ,siger at Sesko skriver under til 2030.
Det er jo bare agent snak for at få en bedre kontakt har vi jo hørt.
Der er vedvarende rygter om at Isak har forhandlet personlige vilkår for en kontrakt med Liverpool - dette burde da ikke være muligt uden Newcastle dette?
Annonce