Joelinton skal nok hilse på ham ,hvis han smutter ..
Snak
Newcastle skal handle: Vi kommer til at savne Isak
man 28. jul 07:45
Eddie Howe fortæller, at Newcastle er nødt til at handle, hvis man mister Alexander Isak i dette transfervindue.
Læs hele nyheden her
man 28. jul 10:58
Virker til at Howe har givet op på Isak - spændende at se hvad prisen bliver og hvornår han trækker i LFC trøjen. Ikke at jeg forstår meget af den handel men det gør eksperterne nok.
"We didn't underestimate them. They were just a lot better than we thought” 🙈
#KSDH 🤍 #KTBFFH 💙🤍
man 28. jul 12:01
Bold skrev i rygtetid at Newcastle lurede på Mika biereth, med danske briller lyder det super spændende.
man 28. jul 13:59
Håber inderligt William Osula får muligheden!
En super spændende og dynamisk spiller, der kan imponere, hvis han får nogle minutter.
En super spændende og dynamisk spiller, der kan imponere, hvis han får nogle minutter.
Fenerbahce suporter since 1990
Arda Güler -> Ballon d'or 2026
man 28. jul 14:06
Osula er ikke god nok, han bliver 3 valg.
It's a small boy clambering up stadium steps for the very first time, gripping his fathers hand, gawping at that hallowed stretch of turf beneath him and, without being able to do a thing about it, falling in love. - Sir Bobby Robson