2025-07-28 07:45:03

Newcastle skal handle: Vi kommer til at savne Isak

Eddie Howe fortæller, at Newcastle er nødt til at handle, hvis man mister Alexander Isak i dette transfervindue.

Artiklen fortsætter efter annoncen
Annonce
Artiklen fortsætter efter indholdet

Træningskampe - 1. runde

FT

KLA

1 - 0

NEW

Alexander Isak ser ud til at være fortid i Newcastle.

Den svenske stjerne er ikke med på klubbens træningstur til Asien, mens at der bliver arbejdet i kulisserne på et skifte. Her har Liverpool været nævnt som mulig bejler.

Isak var derfor ikke med i Newcastles nederlag til Arsenal i en testkamp, hvor manager Eddie Howe efterfølgende satte ord på situationen.

– Der er ikke sket nogen ændringer i hans situation. Selvfølgelig tror jeg, at vi vil savne en spiller af Alex’ kvalitet, og det vil truppen også mærke. Det kan ikke nægtes.

Dermed kan man også forvente at se Newcastle hente en erstatning.

Artiklen fortsætter efter billedet

Premier League -Newcastle skal handle: Vi kommer til at savne Isak
Foto: Caroline Chia/Reuters/Ritzau Scanpix

– Vi ved, at vi skal hente spillere. Det har vi vidst længe. Det har været et udfordrende transfervindue. Lad os se, hvad vi kan gøre mod slutningen, siger Eddie Howe ifølge The Sun.

Isak har tidligere været sat i forbindelse med et skifte til Al-Hilal i Saudi-Arabien, som skulle have tilbudt svenskeren en kæmpe løn. Men det kommer ikke til at ske.

Podcast Cover

Crystal Palace smidt ud af Europa League

Hattrick | Afsnit 156

Crystal Palace er endegyldigt smidt ud af Europa League, og London-klubben skal i stedet spille Conference League. Bliv klogere på hvorfor, og om det betyder noget for Brøndby.

Læs mere
-15:02

Artiklen fortsætter efter indholdet

Træningskampe - 1. runde

FT

KLA

1 - 0

NEW

Annonce

8 kommentarer

Se kommentarer
Annonce