Vildt med skaderne i Tottenham. Så er det virkelig håbløst Bentacur ikke har mere disciplin, at gå i den tackling til sidste.
Werner ligner en der er ved at være klar til Schalke eller sådan noget. Hold kæft hvor er han ringe - hvad er der lige gået galt der?
Hårde tider i Spurs
Werner ligner en der er ved at være klar til Schalke eller sådan noget. Hold kæft hvor er han ringe - hvad er der lige gået galt der?
Hårde tider i Spurs