Et mål som fejlagtigt blev annulleret burde kunne gives efter slutfløjt , da der ikke er noget som skal spilles om
Snak
Ny VAR-fejl: Vi evaluerer efter sæsonen
fre 10. apr 11:10
Målet om maksimalt fem VAR-fejl på en hel sæson er overskredet, men Michael Johansen vil først evaluere efter sæsonen.
Læs hele nyheden her
fre 10. apr 11:28
Des64
Det vil fratage et hold muligheden for at spille kampen anderledes end hvis målet ikke var der , det giver således ingen mening at tildele mål på efterbevilling.
Bemærk , det er kun de fejl de selv har erkendt der tales om her. Det vil sige alle dem de ikke vil erkende men hvor vi andre tænker WHAT, og de så opfinder en undskyldning til lejligheden som eks. “Soft contact” er ikke med. Så der er mange flere end de 7 de taler om
Det vil fratage et hold muligheden for at spille kampen anderledes end hvis målet ikke var der , det giver således ingen mening at tildele mål på efterbevilling.
Bemærk , det er kun de fejl de selv har erkendt der tales om her. Det vil sige alle dem de ikke vil erkende men hvor vi andre tænker WHAT, og de så opfinder en undskyldning til lejligheden som eks. “Soft contact” er ikke med. Så der er mange flere end de 7 de taler om
fre 10. apr 11:30
Bare fordi de anerkender fejl, betyder det ikke, at der ikke også er fejl som de ikke har anerkendte offentligt.
I FCM - Fredericia hvor de snakker om Franculino, der var der jo også et manglende straffespark til Fredericia, men den er jo åbenbart ikke med i de anerkendte fejl, men det bliver det jo ikke mindre end fejl af.
I FCM - Fredericia hvor de snakker om Franculino, der var der jo også et manglende straffespark til Fredericia, men den er jo åbenbart ikke med i de anerkendte fejl, men det bliver det jo ikke mindre end fejl af.
fre 10. apr 11:31
Nu har vi efterhånden haft VAR i en del år og vi står med en endnu dårlige oplevelse for tilskuerne og seerne. Måske var det på tide at fjerne skidtet, beholde mållinjeteknologien og komme tilbage til fodbolden som vi lærte at holde af?
fre 10. apr 11:40
Enig i at der er mange fejl men straffe osv. kan ikke være en mulighed at give på efterbevilling da man så skulle spille videre derfra. Forstår ikke hvad de laver i den VARvogn der er næsten flere fejl end før VAR. Jeg forstår ikke hvorfor man ikke ligger straffespark/ ikke straffespark , røde kort / ikke røde kort , mål / ikke mål ved hands og off side ind i en computer og lader den hjælpe i VARvognen , det ville give en mere ens kendelse over et par sæsoner
fre 10. apr 11:40
Indfør effektiv spilltid fx. 2 x 35 minutter. Skrot VARteamet, som har spillet fallit og kun koster tid. Lad hvert hold få 3 challenges, som de kan forlange efterset.
VAR fungerer perfekt i fx ishockey, tennis og badminton, hvor teamet/spilleren selv bestemmer hvad der skal efterses. VAR har æret en gave til disse sportsgrene, men ikke til fodbold endnu,
VAR fungerer perfekt i fx ishockey, tennis og badminton, hvor teamet/spilleren selv bestemmer hvad der skal efterses. VAR har æret en gave til disse sportsgrene, men ikke til fodbold endnu,