Alle ved jo det er løgn ShevaCrespo har sagt det er en and, og han har styr på sit shit
Snak
Officielt: FCN sælger Kudus til Ajax
tors 16. jul 2020
FC Nordsjælland oplyser, at klubben har solgt Mohammed Kudus til Ajax. Kudus skifter efter sæsonen.
Læs hele nyheden her
tors 16. jul 2020
Imponerende at få 65 mio. kr. for ham. Det er ikke ligefrem fordi, at de andre talenter FCN sender ud, har været en succes. Det er sgu godt købmandsskab.
tors 16. jul 2020
Okay den her gang har FCN og bold.dk virkelig taget et skridt op ift. deres propaganda pis Ligefrem at offentligøre en handel som tydeligvis er en and? hvad bliver det næste? En officiel kamp for Ajax? Sikke noget svinerig
tors 16. jul 2020
Damn, det er flot solgt.
De kan sgu et eller andet oppe i Farum, men omvendt må det være irreterende som fan, at hver gang man får en spiller der shiner lidt, så skal fyres afsted.
Jeg ved godt det er lidt præmissen for dansk fodbold, men det er altid meget tidligt FCN sender dem afsted, for gode penge, selvfølgelig, men jeg ville personligt være lidt irriteret over bare at være udelukkende en sælgende klub i stedet for at bygge en magtfaktor op, som de burde kunne gøre for de penge de tjener.
De kan sgu et eller andet oppe i Farum, men omvendt må det være irreterende som fan, at hver gang man får en spiller der shiner lidt, så skal fyres afsted.
Jeg ved godt det er lidt præmissen for dansk fodbold, men det er altid meget tidligt FCN sender dem afsted, for gode penge, selvfølgelig, men jeg ville personligt være lidt irriteret over bare at være udelukkende en sælgende klub i stedet for at bygge en magtfaktor op, som de burde kunne gøre for de penge de tjener.
tors 16. jul 2020
Det er rimelig svært at fatte, når I tager en diskussion fra en anden tråd med herover. Ajax køber normalt unge spiller der skal bruge noget tid på b-holdet. De stoler mere på deres eget b-hold end Superliga klubberne(Lukas Andersen). Men prisen og det fodbold han har spillet i FCN, tænker jeg han er købt ind til førsteholdet. Pænt ærgerligt for hans udvikling i FCN, hvis han smides ned på 2. Holdet.
tors 16. jul 2020
Alle ved jo det er løgn ShevaCrespo har sagt det er en and, og han har styr på sit shit
Hehe, gad vide om vi ser ham i denne tråd.