Snak

Mere indhold efter annoncen

Oskar Buur ophæver i Wolverhampton

man 31. jan 2022

Den danske forsvarsspiller Oskar Buur ophæver kontrakten i Wolverhampton, meddeler klubben.



Læs hele nyheden her
Så gerne en opgradering på Brøndbys højre back. Synes Bruuss udvikling har været stillestående længe. Har dog ikke set Buur spille, så det er en formodning om at han har niveau

Men hey, gratis ung dansk spiller, tror de fleste klubbe ri hvert fald lige forhører sig :-D
Liverpool FC Brøndby IF AZ Alkmaar RAC Valladolid FC Porto Internazionale?
Kom nu AGF
Sønderjyske, please.
Så er det nu at Stig Inge skal have muldvarpen op af lommen!
Hold der starter med A siden altid!
Så er det nu GF. Lad os få Buur hjem igen. En lokal Skanderborg dreng. Kæmpe løbepensum, god offensiv back.
Kunne være interessant for nogle SL klubber - en gratis spiller og mon ikke løn udgiften også kan være i den rimelige ende og med en præstations betinget kontrakt.

Et liv uden fodbold er ikke et liv! YNWA
Hjem til Århus! Vi mangler en reelt højreback.
Vildt gæt - Kunne komme til Silkeborg hvis de sælger Carstensen i aften.
Mon ikke han tager en tur i Championship eller League 1 og får spillet noget fodbold?
HB Køge. Ikke så meget fikumdik.
Annonce