2022-01-31 18:15:52

Oskar Buur ophæver i Wolverhampton

Den danske forsvarsspiller Oskar Buur ophæver kontrakten i Wolverhampton, meddeler klubben.

Artiklen fortsætter efter annoncen
Annonce
Artiklen fortsætter efter indholdet

Fa Cup - 4. runde

FT

WOL

0 - 1

NOR

Den tidligere AGF- og Brabrand-spiller Oskar Buur er færdig i Wolverhampton.

Premier League-klubben meddeler, at man har ophævet kontrakten med 23-årige Buur, der skiftede til Wolves i januar 2020.

Siden er det blevet til seks førsteholdskampe for Buur, der primært har været en del af Wolverhamptons U23-mandskab.

Artiklen fortsætter efter billedet

Premier League -Oskar Buur ophæver i Wolverhampton
Foto: John Sibley/Actionimages/Ritzau Scanpix

Oskar Buur har været på leje i Grasshoppers frem til i sommer - her blev det til 11 kampe for forsvarsspilleren.

Podcast Cover

Crystal Palace smidt ud af Europa League

Hattrick | Afsnit 156

Crystal Palace er endegyldigt smidt ud af Europa League, og London-klubben skal i stedet spille Conference League. Bliv klogere på hvorfor, og om det betyder noget for Brøndby.

Læs mere
-15:02

Artiklen fortsætter efter indholdet

Fa Cup - 4. runde

FT

WOL

0 - 1

NOR

Annonce

9 kommentarer

Se kommentarer
Annonce