Du må meget gerne sørge for at Mpappe ikke får scoret.
Snak
Pentz bliver Østrigs førstevalg ved EM
fre 14. jun 2024
Brøndby-målmanden Patrick Pentz bliver Østrigs førstevalg ved sommerens EM-slutrunde. Det udtaler landstræner Ralf Rangnick.
Læs hele nyheden her
fre 14. jun 2024
Man har næsten lyst til at sige fortjent! Men alligevel stadig vild nok..
THEGUNNERSMAND iklædt den GULE Fares klæder
fre 14. jun 2024
Så vi ved han nok dummer sig igen som mod AGF.... løber langt ud i feltet ender med forsvar spiller laver selvmål hahahh til grin
fre 14. jun 2024
Jeg tror ikke der var mange der troede det var muligt at hente Pentz til Danmark, om det så var FCK eller BIF der endte med at løbe med ham. Han viste sig rigtig godt frem i seneste sæson, så tror han bliver et stort aktiv for ligaen. Men mon ikke det bare bliver til en enkelt sæson, og så videre til noget større end Danmark?
fre 14. jun 2024
Hvis han står et godt EM er det satme pinligt for Hjulben, som han har undgået superliga profiler, kunne det være sjovt at se en fra en anden nation spille en god slutrunde
fre 14. jun 2024
"Så vi ved han nok dummer sig igen som mod AGF.... løber langt ud i feltet ender med forsvar spiller laver selvmål hahahh til grin"
Ja han er elendig hva. Flest clean sheets, sammen med grabara... Elendig uden lige
Ja han er elendig hva. Flest clean sheets, sammen med grabara... Elendig uden lige
fre 14. jun 2024
@BrownDeluxe13
Tillykke med at det lykkes dig at dreje det her over på en kritik på vores landshold i en artikel som intet har med det at gøre. Flot, du er dygtig.
Tillykke med at det lykkes dig at dreje det her over på en kritik på vores landshold i en artikel som intet har med det at gøre. Flot, du er dygtig.
fre 14. jun 2024
Det kan blive en rigtig spændende sommer for Pentz. Det er en voldsom gruppe Østrig er havnet i, så gør de det godt i puljespillet, så skal der nok være større adresser der allerede vil signe ham til sommer.
Another day in the ghetto
One look outside and I'm already upset yo
It look about a hundred-and-two
It's a Saturday and Biggie ain't got nuttin' to do
Uhh, I'm interupted by a phone ring
Sometimes I wish I never got the motherfuckin' thing!