Det er et utaknemmeligt job, at være keeper. Og i princippet kunne man vende den om, og sige at Paddy kostede sejren da han ikke scorede på det flyvende hovedstød fra kanten af det lille felt. Men det gør vi ikke. Men hvorfor? Fordi det er en del af spillet at brænde store chancer. Men det er vel ligeså stor en fejl som Wahlstedts?
Det vigtigste her, er at han skal lære. Og det er det der ser ud til at være den store udfordring. For det er ikke første gang, ej heller anden. Men Paddy har heller ikke kun brændt 1 eller 2 store chancer.
Forskellen er hvordan det tager sig ud. Men prisen er den samme.
Det vigtigste her, er at han skal lære. Og det er det der ser ud til at være den store udfordring. For det er ikke første gang, ej heller anden. Men Paddy har heller ikke kun brændt 1 eller 2 store chancer.
Forskellen er hvordan det tager sig ud. Men prisen er den samme.