Dejligt for Duelund, jeg ærger mig stadig lidt over hans sidste tid i GF, ham kunne vi godt have brugt i denne sæson!
Snak
Prelec tog mål-snak med Duelund: Ville det for meget
lør 2. aug 07:00
Ivan Prelec havde dagen inden Vejles kamp mod OB talt med Mikkel Duelund om at få hul på bylden, scoringsmæssigt. Og hul kom der, Duelund nettede to gange i Vejles 4-0 sejr.
Læs hele nyheden her
lør 2. aug 09:30
Det er en gåde for alle AGF fans at han fik lov at forlade klubben og at han blev behandlet på den måde.
lør 2. aug 09:48
Som i så mange andre forhold har personlig kemi og ideologi tilsyneladende trumfet den kølige og professionelle vurdering, når det kommer til Duelund i AGF. Det er uforståeligt, at han ikke fik flere chancer under Rösler i et forår, hvor der så åbenlyst var behov for nye impulser og energi. Det kan vi så glæde os over i Vejle.
You can talk about spirit, or you can live it - Jürgen Klopp