Snak

Mere indhold efter annoncen

Prelec tog mål-snak med Duelund: Ville det for meget

lør 2. aug 07:00

Ivan Prelec havde dagen inden Vejles kamp mod OB talt med Mikkel Duelund om at få hul på bylden, scoringsmæssigt. Og hul kom der, Duelund nettede to gange i Vejles 4-0 sejr. 



Læs hele nyheden her
Dejligt for Duelund, jeg ærger mig stadig lidt over hans sidste tid i GF, ham kunne vi godt have brugt i denne sæson!
Kvalitetsspiller og jeg forstår slet ikke AGF.
Det er en gåde for alle AGF fans at han fik lov at forlade klubben og at han blev behandlet på den måde.


Som i så mange andre forhold har personlig kemi og ideologi tilsyneladende trumfet den kølige og professionelle vurdering, når det kommer til Duelund i AGF. Det er uforståeligt, at han ikke fik flere chancer under Rösler i et forår, hvor der så åbenlyst var behov for nye impulser og energi. Det kan vi så glæde os over i Vejle.
You can talk about spirit, or you can live it - Jürgen Klopp
Annonce