Til Søren P fra Rasmus B :
Truppen er ikke god nok til top 6, men “den er også bedre end til top 10”
Han konstaterer allerede efter 4 kampe ikke i top 6 - men hvad betyder “bedre end top 10” ???
Rasmus B har pt et meget nemmere job end Søren P.
Han træner spillerne efter bedste evne (og jeg tvivler ikke et sekund på hans evner til dette) - men Søren P har nu kun 3 muligheder :
Købe bedre spillere - nok for sent ?
Lukke øjne og ører - og håbe det bedste …..
Fyre Rasmus B….??? - og derefter håbe det bedste….
Søren P har “sorteper” !!!
Truppen er ikke god nok til top 6, men “den er også bedre end til top 10”
Han konstaterer allerede efter 4 kampe ikke i top 6 - men hvad betyder “bedre end top 10” ???
Rasmus B har pt et meget nemmere job end Søren P.
Han træner spillerne efter bedste evne (og jeg tvivler ikke et sekund på hans evner til dette) - men Søren P har nu kun 3 muligheder :
Købe bedre spillere - nok for sent ?
Lukke øjne og ører - og håbe det bedste …..
Fyre Rasmus B….??? - og derefter håbe det bedste….
Søren P har “sorteper” !!!