Lad cirkussBarca begynde igen
Snak
Rashford om Barca-registrering: Jeg er ikke bekymret
søn 3. aug 11:41
Marcus Rashford fortæller, at han ikke er bekymret for at få problemer med at blive registreret som FC Barcelona-spiller. Det er op til klubben at få styr på, lyder det.
Læs hele nyheden her
søn 3. aug 16:51
hvis du mener 3 titler igen til barca, så ja, hvorfor ikke. se kan vi se dig få konstante hjerneblødninger over hvert eneste tabte el clasico.
tirs 5. aug 12:12
Jeg fatter ikke at den farce kan blive ved.
Hvis deres økonomi stadig er så elendighed, så må det spanske fodbold forbund tage sig sammen, og leve op til deres egne krav til klubberne
Hvis deres økonomi stadig er så elendighed, så må det spanske fodbold forbund tage sig sammen, og leve op til deres egne krav til klubberne