2025-08-03 11:41:04

Rashford om Barca-registrering: Jeg er ikke bekymret

Marcus Rashford fortæller, at han ikke er bekymret for at få problemer med at blive registreret som FC Barcelona-spiller. Det er op til klubben at få styr på, lyder det.

Artiklen fortsætter efter annoncen
Annonce
Artiklen fortsætter efter indholdet

Træningskampe - 1. runde

FT

DAE

0 - 5

BAR

FC Barcelona har tidligere haft problemer med at få registreret ny signings på grund af klubbens økonomiske probler.

I seneste sæson var sidste sommers to indkøb Dani Olmo og Pau Victor offer for det.

Denne sommer er Roony Bardhgji og Marcus Rashford kommet til klubben, men det er ikke noget, der bekymrer sidstnævnte.

- Jeg er ikke bekymret. Det er op til klubben at tage sig af det. Jeg stoler på, at der er styr på det. Jeg fokuserer på at træne og være klar til sæsonen, siger Rashford til Mundo Deportivo.

Artiklen fortsætter efter billedet

La Liga -Rashford om Barca-registrering: Jeg er ikke bekymret
Foto: Albert Gea/Reuters/Ritzau Scanpix

- Der er mange gode spillere her. Det vidste jeg, før jeg skrev under- Kvaliteten og intensiteten er ekstremt høj. Det skal vi blive ved med igennem sæsonen.

Rashford er kommet til Barcelona på en lejeaftale med en købsoption i Manchester United.

Podcast Cover

Crystal Palace smidt ud af Europa League

Hattrick | Afsnit 156

Crystal Palace er endegyldigt smidt ud af Europa League, og London-klubben skal i stedet spille Conference League. Bliv klogere på hvorfor, og om det betyder noget for Brøndby.

Læs mere
-15:02

Artiklen fortsætter efter indholdet

Træningskampe - 1. runde

FT

DAE

0 - 5

BAR

Annonce

4 kommentarer

Se kommentarer
Annonce