Snak

Mere indhold efter annoncen
@ Infominister
Selvfølgelig bestemmer Divisionsforeningen og DBU, når det er den danske pokalturnering. Hvorfor blander du UEFA ind i det her?

Man gør det for at fremme dansk fodbold i Europa. Af samme grund 3. runde er rykket for de 4 deltagere.


Det synes jeg da virkelig du skal ringe til divisionsforeningen og fortælle dem. Det er de åbenbart ikke klar over, at de bare selv kan bestemme.
De sagde da i hvert fald i forbindelse med pokalfinalen i 2024, at det er en UEFA-beslutning:

https://bold.dk/fodbold/stillinger/superligaen/nyheder/uefas-valg-agf-eller-sif-far-bedre-europa-billet-end-solvvinder
DK: FC Midtjylland Mener at den danske Supercup bør genindføres!
Det sportsligt mest fair udfald havde naturligvis været at det var Brøndby og FCK der byttede plads da det var Brøndby og ikke Sønderjyske der tabte til FCK i playoff kampen.

Men udover det er det jo ikke verdens undergang.
Annonce