@ Infominister
Det synes jeg da virkelig du skal ringe til divisionsforeningen og fortælle dem. Det er de åbenbart ikke klar over, at de bare selv kan bestemme.
De sagde da i hvert fald i forbindelse med pokalfinalen i 2024, at det er en UEFA-beslutning:
https://bold.dk/fodbold/stillinger/superligaen/nyheder/uefas-valg-agf-eller-sif-far-bedre-europa-billet-end-solvvinder
Selvfølgelig bestemmer Divisionsforeningen og DBU, når det er den danske pokalturnering. Hvorfor blander du UEFA ind i det her?
Man gør det for at fremme dansk fodbold i Europa. Af samme grund 3. runde er rykket for de 4 deltagere.
Det synes jeg da virkelig du skal ringe til divisionsforeningen og fortælle dem. Det er de åbenbart ikke klar over, at de bare selv kan bestemme.
De sagde da i hvert fald i forbindelse med pokalfinalen i 2024, at det er en UEFA-beslutning:
https://bold.dk/fodbold/stillinger/superligaen/nyheder/uefas-valg-agf-eller-sif-far-bedre-europa-billet-end-solvvinder
DK: FC Midtjylland
Mener at den danske Supercup bør genindføres!