Hellere tabe med FCK end vinde med GFH…talentløs kommentar. Om det er rigmænd i FCK blottet for forstand på fodbold eller udenlandske ejere med forstand på fodbold er jeg ligeglad med. Grunden til at begge klubber ligger hvor de gør, er udelukkende penge - hvor de så end kommer fra.
Snak
Sektion 12 raser: Drop badedyrene
ons 22. maj 2024
Sektion 12 opfordrer alle fans til at droppe traditionen med badedyr på søndag. Samtidig giver de inkarnerede FCK-fans klubbens spillere en overhaling.
Læs hele nyheden her
ons 22. maj 2024
Tæt på noget af det dummeste jeg længe har læst. Arrogance på øverste hylde. Især den sidste del skriger til himlen.
ons 22. maj 2024
Hellere end 4 plads end BIF Vinder mesterskabet. Dansk fremtid europæisk bliver godt nok ringe med ingen hold i gruppespil. AV AV nogen sæsoner vi går imøde
ps... jeg svare eller ser ikke på dette indlæg. HEJ HEJ
ps... jeg svare eller ser ikke på dette indlæg. HEJ HEJ
ons 22. maj 2024
Tænkte præcis det samme
Altså rent pengemæssigt bruger FCK jo stadig markant flere end konkurrenterne. Og hvad angår kræmmer personage og moralsk tvivlsom financering har FCK jo sammenlignelig historie.
Hellere tabe med F.C. København end vinde mesterskabet med GFHDen er alligevel sjov. Kan dog ikke helt forstå hvad de mener.
Altså rent pengemæssigt bruger FCK jo stadig markant flere end konkurrenterne. Og hvad angår kræmmer personage og moralsk tvivlsom financering har FCK jo sammenlignelig historie.
The ancient Greeks were the first ones to say an unexamined life is not worth living. They don't tell you of course what we found out, an examined life not that fascinating either.
ons 22. maj 2024
Åhh ja. Man kan aldrig dy sig for at bringe Brøndby ind i et FCK anliggende. FCK classic.
ons 22. maj 2024
Gud fader i skuret, hvor latterligt, barnligt, primitivt kan det blive
Ps: men når man nu har en sjov tradition så hold dog fast i den og vis et minimum af overskud, det skriv her rammer bunden på alle parametre
Ps: men når man nu har en sjov tradition så hold dog fast i den og vis et minimum af overskud, det skriv her rammer bunden på alle parametre
ons 22. maj 2024
Unødvendigt at bringe BIF ind i det der. Jeg kan ikke se hvad det har at gøre med FCK. Ellers synes jeg at det er fint at sektionen kommer med en lille opsang til ledere/trænere/spillere. Det er naturligvis uacceptabelt det der er foregået på hjemlig grund i denne her sæson rent resultatmæssigt.
https://facebook.com/enchancetillasse/