Lauritsen kæmpede i begge felter - vildt alle de hovedsstødsdueller han vinder ..
Snak
Slukøret Brøndby-stopper: Vi gjorde hvad vi kunne
søn 3. aug 20:22
Rasmus Lauritsen var forståeligt nok en skuffet mand, da han snakkede med Viaplay på bagkant af Brøndbys undervældende nederlag til Viborg.
Læs hele nyheden her
søn 3. aug 20:55
Vi taber altid når Rasmus Lauritsen er i startopstillingen. Så sejler forsvaret. Der burde være nogle bedre forsvarsspillere i Masterclass
søn 3. aug 21:05
Fandeme et underligt fokus at have efter denne kamp. RL var en af de mindst ringe i dag. Problemet ligger ubetinget hos vores oversmarte juniortræner.