Snak

Mere indhold efter annoncen

Slukøret Brøndby-stopper: Vi gjorde hvad vi kunne

søn 3. aug 20:22

Rasmus Lauritsen var forståeligt nok en skuffet mand, da han snakkede med Viaplay på bagkant af Brøndbys undervældende nederlag til Viborg. 



Læs hele nyheden her
Lauritsen kæmpede i begge felter - vildt alle de hovedsstødsdueller han vinder ..
Vi taber altid når Rasmus Lauritsen er i startopstillingen. Så sejler forsvaret. Der burde være nogle bedre forsvarsspillere i Masterclass
Fandeme et underligt fokus at have efter denne kamp. RL var en af de mindst ringe i dag. Problemet ligger ubetinget hos vores oversmarte juniortræner.
Det er en katastrofe det som Brøndby leverede, Frederik Birk bør blive fyret øjeblikkeligt, han er ikke den rigtige træner.
Annonce