Nej Ståle, FCKs problem er ikke udebane, men nærmere dig. Du har været i klubben i for lang tid, og kan ikke bidrage yderlig.
Snak
Ståle: Vores problemer er på udebane
man 27. nov 2017
Manager Ståle Solbakken arbejder på at forbedre FC Københavns resultater på udebane, men han kan ikke forklare præcist, hvorfor forskellen på hjemme og ude er så markant.
Læs hele nyheden her
Læs hele nyheden her
man 27. nov 2017
Ståle har en masse at byde på endnu.
Problemet er helt klart forsvaret. Det bliver godt når Erik kommer tilbage igen. Nu hvor Santa er ved at være helt tilbage åbner det noget nyt offensivt.
Problemet er helt klart forsvaret. Det bliver godt når Erik kommer tilbage igen. Nu hvor Santa er ved at være helt tilbage åbner det noget nyt offensivt.
man 27. nov 2017
Nej Ståle, FCKs problem er ikke udebane, men nærmere dig. Du har været i klubben i for lang tid, og kan ikke bidrage yderlig.
Og når FCK så vinder guld i næste sæson, så er han vel løvernes konge igen, ikke?
Og når FCK så vinder guld i næste sæson, så er han vel løvernes konge igen, ikke?
man 27. nov 2017
Nej Ståle, FCKs problem er ikke udebane, men nærmere dig. Du har været i klubben i for lang tid, og kan ikke bidrage yderlig.
Går ud fra at det ikke går så godt i 1.div siden at du stadigvæk er bitter på Ståle og FCK.
https://www.superstats.dk/sog/hold-res?id1=4&id2=3&vis=hjemme&antal=1000
https://static.quotes4sharing.com/wp-content/uploads/2017/07/201707132033372962.jpg
bruger xxxx: Hvad er det for noget fis, med jyske hold der tuder i Parken? Kan jeg slet ikke genkende.
man 27. nov 2017
Det vender i Aalborg!! Vavro og lüftner skal nok få arbejdet til at lykkes, jeg synes de igår viste mere ansvar, og det ansvar skal de tage, nu de er de eneste til de pladser. Lüftner digerede fint forsvarslinjen ved dødbolde mod Lyngby, og jeg håber det vil fortsætte i de næste kampe, og jeg tror det er der arbejdet skal lægges, at han også på udebane tager taktstokken og bliver den sikre skanse Zanka tidligere har været.
man 27. nov 2017
Nu er det jo heller ikke fordi et snit på 2 point på hjemmebane er imponerende for et hold som FCK. Brøndby og FCM ligger pt på henholdsvis 2,78 og 2,75. De har så også begge været ekstremt stærke hjemme, men alligevel; FCKs position kan ikke kun tilskrives problemer på udebane.
man 27. nov 2017
Jeg synes ikke, at jeg har bemærket FCKs udebanekompleks. Er det ikke noget nyt? Som kronjyde kan jeg eks. tydeligt huske en lige kamp, der endte med 0-3 her hos os. Det er med andre ord både en ny udfordring i
Freja & Thor!!
man 27. nov 2017
Som Brøndby fan synes jeg det er helt til grin, at i vil af med Ståle, han er klart den rigtige mand for FCK og hvis ikke skal man ud og hente et rigtig stort navn i udlandet, men om han ville kunne gøre det bedre end Ståle det tro jeg ikke.
Jeres store problem er at i har solgt mange ledertyper, og man troet der var folk til at tage over og blive leder, det er det svære ikke sket for jer, er det ståle´s fejl både ja og nej for dem som er hentet ind bude kun tage over, men har bare ikke gjort det, der ryger 4 mere næste sommer ja og så stoppe Kvist nok også så 5 mand og jeg tro i har dem i truppen til at tager over der, så behold Ståle og bak ham op i er mester igen næste sæson
Jeres store problem er at i har solgt mange ledertyper, og man troet der var folk til at tage over og blive leder, det er det svære ikke sket for jer, er det ståle´s fejl både ja og nej for dem som er hentet ind bude kun tage over, men har bare ikke gjort det, der ryger 4 mere næste sommer ja og så stoppe Kvist nok også så 5 mand og jeg tro i har dem i truppen til at tager over der, så behold Ståle og bak ham op i er mester igen næste sæson