Pustet til ilden ligefrem... Det bliver der vel sunget på stort set alle stadions i DK, uden for hovedstaden
Snak
Svensk politi opruster til FCK-brag: Droner og massiv bemanding
tors 31. jul 16:00
Det svenske politi vil være massivt til stede i forbindelse med det nordiske brag mellem Malmö FF og FC København. Det betyder blandt andet øget bemanding og brug af droner på tirsdag, oplyser de til Bold.
Læs hele nyheden her
tors 31. jul 16:29
Jeg står fuldstændig af på når der skal en massiv politistyrke opmarcheret for at afvikle en fodboldkamp. Tilskuerne skal se at finde ud af at det er en fredelig sport, og man skal respektere modstandernes fans som voksne mennesker. Latterlige forhold.
HB Køge. Ikke så meget fikumdik.
Redigerettors 31. jul 16:32
Jytte Rolf
Forstår godt hvad du tænker og jeg er enig langt henad vejen. Men det er utopisk at tro det ville fungere.
Sidst i 2019 var politiet også virkelig voldsomme og politihunde bed ud efter forbigående som politiet selv pressede op i en korridor.
Jeg siger ikke jeg tolererer ballade tværtimod er jeg vanvittig træt af folk ikke kan opføre sig ordenligt. 95% af tiden gør politiet deres arbejde rigtig godt. Men de burde også have noget selvindsigt ift. bekæmpelse af hooliganisme og håndtering af det til kampe.
Forstår godt hvad du tænker og jeg er enig langt henad vejen. Men det er utopisk at tro det ville fungere.
Sidst i 2019 var politiet også virkelig voldsomme og politihunde bed ud efter forbigående som politiet selv pressede op i en korridor.
Jeg siger ikke jeg tolererer ballade tværtimod er jeg vanvittig træt af folk ikke kan opføre sig ordenligt. 95% af tiden gør politiet deres arbejde rigtig godt. Men de burde også have noget selvindsigt ift. bekæmpelse af hooliganisme og håndtering af det til kampe.
tors 31. jul 16:58
@jytte helt enig og modsat Chris ser jeg ikke noget MEN. Opfør jer ordentligt eller bliv hjemme!
Jeg er heller ikke imponeret over så få anholdelser politiet laver i forbindelse med fodboldballade, men det berettiger ingen at lave ballade.
Jeg er heller ikke imponeret over så få anholdelser politiet laver i forbindelse med fodboldballade, men det berettiger ingen at lave ballade.
“Whoever invented soccer should be worshipped as god.” – Hugo Sánchez
tors 31. jul 17:14
Jeg er heller ikke imponeret over så få anholdelser politiet laver i forbindelse med fodboldballade, men det berettiger ingen at lave ballade.
Og det er netop problemet, hooliganisme i weekenden har ingen konsekvens for deres liv i hverdagen. Det bliver ikke bedre så længe politiet ikke anholder og sigter flere mennesker.
Redigerettors 31. jul 17:15
Lyder som krigstilstande. Skal selv ind og se udebanekampen med min bror. Tager nok noget brandsikkert tøj på i tilfælde af at det begynder at regne med romerlys eller andet. :D
Det skal man nok være fornuftig for at tænke og det er hooligans jo ikke. Og i Sverige er den da stået helt af ift. bandekriminalitet osv.
Skulle ikke undrer mig at nogle af dem også er hooligans af Malmö ligesom der er rockere der er holligans for klubberne herhjemme. Inklusiv FCK.
Opfør jer ordentligt eller bliv hjemme!
Det skal man nok være fornuftig for at tænke og det er hooligans jo ikke. Og i Sverige er den da stået helt af ift. bandekriminalitet osv.
Skulle ikke undrer mig at nogle af dem også er hooligans af Malmö ligesom der er rockere der er holligans for klubberne herhjemme. Inklusiv FCK.
F.C. København -
Tak for alt, Nees og Sune.
VELKOMMEN TIL BO!
Bestyrelse og ejere RAUS. Sælg til nogen som rent faktisk interesserer sig for sporten og som elsker klubben ELLER BEVIS JER SELV NU.
Redigerettors 31. jul 18:17
Sladderspalterne på begge sider af sundet skal i hvertfald nok gøre sit for at opildne hvad der opildnes kan.
Det er 20 år siden!
Størstedelen af dem der gør skade i dag, gik i vuggestue eller var ikke født dengang. Men der skal selvfølgelig nok være nogle der skaber sig som vilde aber under alle omstændigheder..
Det er top fedt at Stryger lige får pustet lidt til ilden(eller noget), men det er jo heller ikke hans overbid der står i første række når der bliver delt håndmadder ud..
Det er 20 år siden!
Størstedelen af dem der gør skade i dag, gik i vuggestue eller var ikke født dengang. Men der skal selvfølgelig nok være nogle der skaber sig som vilde aber under alle omstændigheder..
Det er top fedt at Stryger lige får pustet lidt til ilden(eller noget), men det er jo heller ikke hans overbid der står i første række når der bliver delt håndmadder ud..
SITLIF 🤍💙
En gång är ingen gång 💚🤍
tors 31. jul 19:30
Jeg kan godt frygte, at FCK-Malmø kampene bliver en dyr affære for både Danmark og Sverige. I form af store udgifter til ekstra politibemanding, og betydelige udgifter til udbedring af diverse skader fra hærværk og lign.
Håber nok naivt på en rolig afvikling af kampene med FCK som samlet vinder.
Håber nok naivt på en rolig afvikling af kampene med FCK som samlet vinder.