Snak

Mere indhold efter annoncen

Thomas Partey meldes på plads i Villarreal

søn 3. aug 16:02

Klubløse Thomas Partey har angiveligt fået styr på fremtiden. Ifølge The Athletic er han på plads i spanske Villarreal, hvor han allerede har gennemført det obligatoriske lægetjek.



Læs hele nyheden her
Hvorfor er det ikke Christian Eriksen der foretager sådan et skifte?
Gør bare transfervinduet kortere om sommeren
Hvorfor er det ikke Christian Eriksen der foretager sådan et skifte?

Der skal jo være en klub af sådan karakter/størrelse, der ønsker at hente ham.
Ja, der skal selvfølgelig være to til tango. Der skal dog meget snart ske noget. Han har allerede misset en stor der af pre season.
Gør bare transfervinduet kortere om sommeren
Hvorfor vil en klub af den størrelse have noget som helst med ham at gøre?
Ja, der skal selvfølgelig være to til tango

Haha! Dobbeltbetydning. Hvis det er med vilje, er det klasse.
Vildt at Villareal tør med tanke på at han er sigtet for adskillige voldtægter
Føj. Burde være meldt på plads i fængsel.
brugerx

Fordi Eriksen er over the hill.
Ikke god nok til en klub som Villarreal.
Falske anklager
Annonce