Thomas Partey og Arsenal FC stoppede samarbejdet tilbage i juni.
Siden har den 32-årige midtbanespiller været klubløs.
Men nu erfarer The Athletic, at han skifter til La Liga.
Villarreal har tilsyneladende skrevet under med Partey på en toårig aftale, og midtbanespilleren har ifølge mediet allerede fuldført lægetjekket.
Det vil ikke være første gang, han skal tørne ud for en spansk klub.
Artiklen fortsætter efter billedet

Han har tidligere spillet for Atletico Madrid frem til Arsenal-skiftet i 2020.
Han fik 167 kampe for The Gunners.
Villarreal endte nummer fem i sidste sæson.

Crystal Palace smidt ud af Europa League
Hattrick | Afsnit 156Crystal Palace er endegyldigt smidt ud af Europa League, og London-klubben skal i stedet spille Conference League. Bliv klogere på hvorfor, og om det betyder noget for Brøndby.
Læs mere
Villarreal
La Liga


































