Snak

Mere indhold efter annoncen

Tullberg ser indad: Jeg ramte forkert

lør 4. apr 20:39

Mike Tullberg erkender over for TV 2 Sport, at han ramte forkert med sine indskiftninger i lørdagens pointdeler mod Sønderjyske. 



Læs hele nyheden her
Når Tulle ikke kritiserer dommeren efter en kamp, så ved man med sikkerhed, at FCM har haft den vanvittigste dommertække...
Man må også vise manden respekt, når han tager ansvar. Det klæder ham ikke kun at komme med undskyldninger…
Spændende at se om denne uafgjort bliver afgørende i sidste ende. Uden at male fanden på væggen, så er der lidt Brian Riemer-vibes over Tullberg set fra den neutrale iagttager.
Hyldest til I.C. Ravn, Godtfred Brøchner og Søren Høegh anno 1917
Enig med Tullberg her.

Så ikke for godt ud med de indskiftninger.

@detstrafbart
Du har da en fest i aften. Skål og god påske.
Havde de nu spillet mandag, så var de indskiftere fuldstændig i topform modsat nu, hvor de lige er stået ud af hospitalssengen
Mere indhold efter annoncen
Annonce
Hvad skal manden næsten gøre…? Simsir har været skadet og bør vel ikke overbelastes. Osorio har været afsted med landsholdet og velsagtens rejst 15-20.000 km. - det ville også have været risikabelt at spille med ham hele kampen. Man kan diskutere om han kunne have sat nogle bedre folk ind - men jeg har svært ved at se, hvem det skulle være fra den bænk de havde til rådighed i dag. Man kan diskutere om Uhre eller Gabriel havde gjort det bedre end Paulinho og Gorgoza - men på papiret har han vel sat de to stærkeste ind…
Hvorfor har man overhovedet brugt en pæn portion lønkroner på at hente Uhre til klubben?? Han spiller jo ikke overhovedet og han er overflødig nu hvor Franculino er tilbage
Brøndby og Chelsea
Lige så kvajet og dårligt som når Reimer heller ikke spiller med de stærkeste . Det er jo profesionel fodbold og der skifter man ikke bare de bedste ud for at andre også skal spille
Uhre er så ringe, at det er bedre at spille med nogen, der ikke har rørt en bold i flere måneder.

Og så er FCMs trup vidst heller ikke bredere end det. Meget tydeligt i dag.

Når de heller ikke har psyken til et mesterskabsspil, så kan AGF selv spille guldet til Aarhus nu.

FCM er pisse gode, men Tullberg virker ikke som typen der kan holde hovedet koldt - og det smitter af på spillerne.
Hvad skal manden næsten gøre…? Simsir har været skadet og bør vel ikke overbelastes. Osorio har været afsted med landsholdet og velsagtens rejst 15-20.000 km. - det ville også have været risikabelt at spille med ham hele kampen. Man kan diskutere om han kunne have sat nogle bedre folk ind - men jeg har svært ved at se, hvem det skulle være fra den bænk de havde til rådighed i dag. Man kan diskutere om Uhre eller Gabriel havde gjort det bedre end Paulinho og Gorgoza - men på papiret har han vel sat de to stærkeste ind…

Ja i bagklogskabens lys, ville jeg heller have af Uhre og Gabriel ind. Franco gik rundt og Paulinho havde det svært. Presset forsvandt og vi var for dårlig til at tage fandt i bolden, og skød den fremad i blinde.
Uhre og Gabriel kunne i det midste kæmpe, hvilket de to nævnte ikke gjorde.
Annonce