Snak

Mere indhold efter annoncen

Tyrkiet har skuffet ved VM: Vi er bedre end det her

I går 07:16

Orkun Kokcu er skuffet over Tyrkiets VM, hvor man ikke leverede varen. Han håber derfor på, at man i fremtiden kommer til at se det sande tyrkiske landshold.



Læs hele nyheden her
Ja klart i er meget bedre, men der er noget med at stillingen aldrig lyver!,
Tabeller eller Belarus lyver aldrig :-)
Annonce