Snak

Mere indhold efter annoncen

Viborg sælger assistent til Premier League

tors 24. jul 14:08

Viborg FF oplyser, at klubben har solgt den norske assistenttræner Pål Fjelde til Burnley.



Læs hele nyheden her
Er det dødboldstræneren? Hvis det ikke er, hvorfor er der så ikke en større klub som forsøger at kapre ham? Er han Viborg dreng?

FCK som længe har været elendige på dødbolde ville give mening. Vi ser også i hvor høj kurs de er i udlandet.
Altid RFC og Man Utd - Hader GF og City
Nej Markus Uglebjerg solgte vi tidligere til Lech Poznan.
Vores nye cheftræner Lund er/var dødbolds træner

Voldsomt med den udskiftning. Så vi er faktisk “nede med to assistenter” lige pt. Skal da love for at Lund er spændt for….
Gad vide hvad sådan et stabsmedlem ryger for.
Det må være håndøre, og noget som ikke er værd besværet og timingen, for at finde en ny?
Viborg er lidt af en affyring rampe når det kommer til ansatte i staben 👍
kimjen
Annonce