20.000 kroner for en enkelt bajer.
Det er, hvad AaB kommer til at betale, da man af Fodboldens Disciplinærinstans er blevet straffet for, at der i kampen mod Viborg blev kastet en øl på banen.
I dommerens indberetning fremgår det, at der i det 89. minut blev kasten en øl ind i straffesparksfeltet fra AaB's tilskuerafsnit.
Dommeren har også oplyst, at øllen ikke ramte nogle aktører i kampen.
Artiklen fortsætter efter billedet

AaB fortæller i sagsafgørelsen, at man kan bekræfte dommerens indberetning, og at man har fået fat i den ene person, der vil få karantæne og en bøde.
AaB har mulighed for at appellere sagsafgørelsen, men det skal gøres inden for 14 dage.
Kampen mellem AaB og Viborg den 24. oktober endte med en 3-1-sejr til Viborg.

Crystal Palace smidt ud af Europa League
Hattrick | Afsnit 156Crystal Palace er endegyldigt smidt ud af Europa League, og London-klubben skal i stedet spille Conference League. Bliv klogere på hvorfor, og om det betyder noget for Brøndby.
Læs mere
AaB
3F Superliga



































