Ghana formåede at hente et flot resultat mod England, da det lykkedes dem at spille 0-0.
Det kunne dog have set meget bedre ud set med ghanesiske briller.
Gennem kampen var der flere kontroversielle episoder, hvor Ghana følte sig snydt af dommerteamaet. Det var blandt andet et manglende straffespark samt et manglende rødt kort til England.
Landstræner Carlos Queiroz var derfor ikke tilfreds med VAR efter kampen.
- Jeg er ikke sikker på, at VAR stadig virker ved VM. Har vi stadig VAR? Virker det?
- Jeg har lidt tvivl om det, fordi der var et andet straffespark, som de skulle have tilkendt Ghana. Det var et klart straffespark, som ikke blev dømt, siger Carlos Queiroz ifølge ESPN.
Artiklen fortsætter efter billedet

Queiroz kunne ikke forstå, hvorfor Prince Adu ikke fik et straffespark, efter at Ezri Konsa gik hårdt ind i en duel og nedlagde ghaneseren.
Landstræneren kom desuden med en kæk bemærkning til VAR-teamet, som havde amerikanske Armando Villarreal i spidsen.
- Vi havde vores chancer, så de var heldige. De var meget heldige. Endnu en gang gik VAR efter kaffe. Det er naturligt.
- Jeg vil da også gerne drikke min kaffe en gang imellem, men det var et klart straffespark og rødt kort.
Blev Ghana snydt mod England?
645 stemmer
Make VM Great Again - Jacob Taarnhøj Gæster Studiet!
Drømmeklubben | Afsnit 4Har du nogensinde været så ked af det, at du er gået på A-Bar? Ved Infantino, hvem Messi er? Giver hydration breaks egentlig flere mål?
Læs mere
FIFA VM
England
Ghana





































