OB henter yderligere forstærkning.
Fynboerne henter den defensive midtbanespiller Alasana Manneh i polske Gornik Zabrze på en permanent aftale.
- Jeg er glad og stolt over, at Manneh valgte OB som sin næste klub, da han har kvaliteter, der gør, at vi kan være mere fleksible og varierede i vores spil. Hans åbenlyse spidskompetence er hans afleveringsspil med venstre fod. Hans alder, potentiale og ambitioner passer godt ind på holdet på både kort og langt sigt, siger fodbolddirektør Björn Wesström.
24-årige Alasana Manneh har en fortid i FC Barcelona, hvor han tørnede ud for klubbens U19-hold.

Crystal Palace smidt ud af Europa League
Hattrick | Afsnit 156Crystal Palace er endegyldigt smidt ud af Europa League, og London-klubben skal i stedet spille Conference League. Bliv klogere på hvorfor, og om det betyder noget for Brøndby.
Læs mere
OB
3F Superliga





































