2025-08-04 12:37:09

Abdul Daramy: FCK er min klub

Abdul Daramy er stolt over at have forlænget sin aftale med FC København. Den 17-årige håber, at han fortsætter sin udvikling. 

Artiklen fortsætter efter annoncen
Annonce
Artiklen fortsætter efter indholdet

- 3. runde

FT

MFF

0 - 0

FCK

Abdul Daramy har mandag underskrevet en ny kontrakt med FC København, som løber frem til sommeren 2028.

Den 17-årige, der var med førsteholdet i hele pre-season, er naturligvis glad for sin kontraktforlængelse og håber, at han kan fortsætte sin udvikling i klubben.

- Det er min klub, og jeg glæder mig virkelig til at fortsætte her. Jeg har gode trænere omkring mig, og en klub som tror på mig, og som kan se mig som en del af førsteholdet i fremtiden.
 
- Jeg er helt med på, at der er lang vej endnu, men jeg kan ikke vente med at komme på træningsbanen og bare fortsætte med de skridt, jeg har taget de sidste par år.

- Jeg føler, at planen om at træne med førsteholdet i perioder er en god måde at komme op i niveau. Samtidig skal jeg sørge for at kunne være en afgørende spiller med U19-holdet og vise vejen for andre, siger Abdul Daramy til fck.dk.

Læs mere om kontraktforlængelsen her.

Podcast Cover

Crystal Palace smidt ud af Europa League

Hattrick | Afsnit 156

Crystal Palace er endegyldigt smidt ud af Europa League, og London-klubben skal i stedet spille Conference League. Bliv klogere på hvorfor, og om det betyder noget for Brøndby.

Læs mere
-15:02

Artiklen fortsætter efter indholdet

- 3. runde

FT

MFF

0 - 0

FCK

Annonce

2 kommentarer

Se kommentarer
Annonce