Celtic tager hul på den skotske liga søndag eftermiddag, hvor de møder St Mirren.
Op til kampen har manageren i klubben, Brendan Rodgers, givet et hudløst ærligt interview til Sky Sports.
Her understreger Rodgers, som har et år tilbage af sin kontrakt, at klubben mangler nye signinger.
Det har fået ham til at banke på ledelsens dør for at overbevise dem om at være proaktive i transfervinduet.
- Vi har huller i truppen, som er meget tydelige. Jeg er nødt til at overbevise ledelsen om virkelig at satse på at hente de spillere, vi har brug for. Det er tydeligvis ikke en opgave, jeg har løst godt nok indtil nu, men jeg vil fortsætte med at presse på, og forhåbentlig får vi de nødvendige spillere ind inden transfervinduet lukker, siger Rodgers til Sky Sports.
Celtic har hentet seks spillere i sommerens transfervindue, heriblandt Kieran Tierney tilbage fra Arsenal og Benjamin Nygren fra FC Nordsjælland, mens de har sagt farvel til Nicolas Kuhn. Derudover er profilen Jota langtidsskadet.
Celtic skal forsvare det skotske mesterskab i den nye sæson.


Celtic

































