Mergim Berisha rykker til Bundesligaen.
Den tyske angriber er netop blevet udlejet af Fenerbahce til Augsburg i en lejeaftale, der løber sæsonen ud.
Augsburg bekræfter også, at der i lejeaftalen med Fenerbahce også er en købsoption, som kan tages i brug, hvis opholdet skal gøres permanent.
Berisha har spillet i Fenerbahce siden sommeren 2021, og han scorede i den forgangne sæsonen fire mål for den tyrkiske storklub.
Den 24årige angriber har også en fortid i østrigske RB Salzburg, hvor han står noteret for 58 kampe, 24 mål og 15 assists.

Crystal Palace smidt ud af Europa League
Hattrick | Afsnit 156Crystal Palace er endegyldigt smidt ud af Europa League, og London-klubben skal i stedet spille Conference League. Bliv klogere på hvorfor, og om det betyder noget for Brøndby.
Læs mere
Augsburg
Fenerbahce
Bundesliga




































