HB Køge har på transfervinduets sidste dag forstærket offensiven.
De har nemlig lejet 20-årige Yousef Salech på en etårig lejeaftale, og handlen skaber glæde i HB Køge-lejren.
- Vi har kæmpet lidt med målscoringen, og derfor har vi ledt efter en angriber, som kan hjælpe os med at omsætte vores chancer. Det tror vi på, vi har fundet i Yousef.
- Det er selvfølgelig en ung og ikke en færdigudviklet spiller, men vi har et godt og ambitiøst setup, så vi er sikre på, at vi kan hjælpe ham i hans udvikling – og når vi så også tror, han kan hjælpe os med målscoringen, er det jo en no-brainer for alle parter, siger HB Køge-direktør Per Rud til klubbens hjemmeside.
Salech har kontrakt med Brøndby til sommeren 2024.





































