Det er snart slut for Nadia Nadim på det danske kvindelandshold.
Angriberen fortæller mandag til DR, at hun ikke længere vil være til rådighed i rødt og hvidt, når sommerens EM er forbi.
Her bliver Nadim spurgt ind til, om slutrunden i Schweiz bliver hendes sidste tørn på landsholdet.
- Ja, det vil jeg sige, fortæller Nadim til DR.
- Jeg glæder mig og håber, det bliver en lang omgang, og at vi er der i lang tid, men det er i hvert fald det, jeg har besluttet.
Artiklen fortsætter efter billedet

- Jeg synes, at jeg har været én af de bærende kræfter i dansk fodbold et stykke tid, og jeg vil gerne have, at det ender på en god måde.
Nadia Nadim har ikke spillet en dansk landskamp siden 2023, men hun er alligevel udtaget til Andrée Jeglertz' trup forud for EM.
I alt har Hammarby-spilleren optrådt 105 gange for Danmark.
Gør kvindernes EM 2025 endnu sjovere – spil EM Manager!
Se ikke bare med – spil med! I EM Manager 2025 vælger du dine egne stjernespillere og dyster mod vennerne i miniligaer.
Hver tackling, assist og scoring tæller – og det gør kampene endnu sjovere at følge!
Spillet starter 2. juli kl. 18.00 på Holdet.dk - og med Bold+ får du skarpe tips til spilstart.

Danmark (k)




































