
Panama er efter to kampe allerede ude af VM.
Det står klart efter nattens kamp mod Kroatien, hvor Panama trods en flot præstation måtte se sig slået med 0-1.
Gennem kampen var Kroatien faktisk i store problemer, da Panama viste sig godt frem på VM-scenen, og det glæder landstræner Thomas Christiansen.
- Vi spillede godt. Vi kæmpede til det sidste og holdt fast i vores identitet. Det eneste, jeg kan sige, er, at jeg er stolt af mine spillere. De leverede en stor kamp, og vi spillede lige op mod Kroatien.
- Sådan er fodbold. De fik én klar chance og scorede på den. Sandheden er, at de ikke skabte ret meget farligt mod os.
Artiklen fortsætter efter billedet

- Jeg synes, vi var modige i den her kamp, og igen er jeg stolt af drengene, udtaler Thomas Christiansen ifølge FIFA.com.
Dermed har dansk-spanieren blot en enkelt kamp tilbage ved VM, hvor han skal forsøge at føre Panama frem til nationens første sejr ved en VM-slutrunde.
Det bliver dog ikke nemt for Thomas Christiansen og co., da Panama tørner sammen med England lørdag.

Make VM Great Again - Jacob Taarnhøj Gæster Studiet!
Drømmeklubben | Afsnit 4Har du nogensinde været så ked af det, at du er gået på A-Bar? Ved Infantino, hvem Messi er? Giver hydration breaks egentlig flere mål?
Læs mere
FIFA VM
Panama



































