2025-08-03 18:50:11

Newcastle savner angribere: Vi er stadig aktive på markedet

Eddie Howe kan sagtens mærke, at hverken Callum Wilson eller Alexander Isak har været til stede under Newcastles opstart.

Artiklen fortsætter efter annoncen
Annonce
Artiklen fortsætter efter indholdet

Træningskampe - 1. runde

FT

NEW

2 - 2

ESP

Det vælter ikke ligefrem med angribere i Newcastle. 

Denne sommer har den nordengelske klub taget afsked med Callum Wilson, ligesom Alexander Isak for øjeblikket ikke træner med, da meget tyder på et skifte til Liverpool. 

Newcastle-manager Eddie Howe ser gerne, at netop Isak vender tilbage på træningsbanen, men han kan ikke sige meget om situationen. 

- Selvfølgelig vil jeg gerne have det. Om det kommer til at ske, ved jeg ikke i dette øjeblik, fortæller Howe ifølge Sky. 

Ydermere fortæller Eddie Howe også, at Newcastle aktivt leder efter spillere, og det er næppe utænkeligt, at der er tale om en angriber. 

Artiklen fortsætter efter billedet

Premier League -Newcastle savner angribere: Vi er stadig aktive på markedet
Foto: Carl Recine/Reuters/Ritzau Scanpix

- Vi har ikke så lang tid - især ikke, når man skal sørge for at få spillere, der kommer ind, med på den måde, vi spiller på. Her tænker jeg på alle positioner. Vi er stadig aktive på markedet. Vi kigger på spillere. 

- Vi har selvfølgelig mistet Callum Wilson, som i sig selv er et stort tab, og så kan man lægge det oveni, at Alexander Isak ikke har været hos os. Vi har bestemt kunnet mærke deres fravær. 

Newcastle mangler to træningskampe mod henholdsvis Espanyol og Atlético Madrid, inden den nye Premier League-sæson åbnes med en kamp mod Aston Villa. 

Elsker du Premier League? Så spil med i Premier Manager!

Podcast Cover

Crystal Palace smidt ud af Europa League

Hattrick | Afsnit 156

Crystal Palace er endegyldigt smidt ud af Europa League, og London-klubben skal i stedet spille Conference League. Bliv klogere på hvorfor, og om det betyder noget for Brøndby.

Læs mere
-15:02

Artiklen fortsætter efter indholdet

Træningskampe - 1. runde

FT

NEW

2 - 2

ESP

Annonce

Del dine tanker...

Vi vil gerne høre din mening! Del dine synspunkter med os og de andre bold-læsere og bliv en del af debatten.

Start debatten
Annonce