Start debatten
Artiklen fortsætter efter indholdet
Werder Bremen sender Leon Opitz på græs hos Osnabrück.
Det bekræfter begge klubber.
21-årige Opitz skal derfor tilbringe den kommende sæson i 2. Bundesliga, som Osnabrück er rykket op i.
Artiklen fortsætter efter billedet

Foto: Janosch Diggelmann/Unsplash
Opitz var i den forgange sæson udlånt til Karlsruhe, hvor det blev til 13 kampe.
Han står noteret for tre optrædener på Werder Bremens førstehold.

Werder Bremen
Osnabrück
2. Bundesliga
































