41
Real Madrid slog sidst på ugen Cadiz med 3-1 i Copa del Rey. Senere på måneden skulle returkampen være spillet på Bernabeu, men det bliver ikke til noget.
Denis Cheryshev spillede nemlig fra start i første kamp mod Cadiz, og han bragte endda Real på 1-0. Problemet var blot, at russeren havde karantæne i turneringen, en karantæne han havde optjent under et lejeophold hos Villarreal i sidste sæson.
Real Madrid har siden hævdet, at de ikke var blevet informeret om karantænen, men det har ikke hjulpet kongeklubbens sag. Det er netop blevet meddelt, at Real er smidt ud af dette års turnering for at bruge Cheryshev ulovligt.


Real Madrid
Copa del Rey






























