Der er gang i den Vejle denne sommer, og nu har klubben fundet forstærkning i egne rækker. Klubben oplyser således, at man har skrevet en to-årig kontrakt med 17-årige Jonas Andersen, der i foråret scorede syv mål for Vejles U19-hold og tidligere på måneden debuterede på U18-landsholdet.
Og Vejles talentchef Steen Thychosen har store forventninger til den unge Andersen.
- Det er én af de fineste cases, jeg har været med til med ungdomsspillere i VB. Jonas Andersen er kommet fra nul og har overhalet dem alle sammen. Han kom tilbage til VB for tolv måneder siden og fik chancen i ligatruppen for at bevise sig. På otte-ni måneder er han gået fra kampe med andetholdet til ungdomslandsholdet og det er vildt imponerende, siger han til klubbens hjemmeside.
Jonas Andersen vendte tilbage til Vejle sidste sommer efter at have været et år på efterskole.


Vejle Boldklub
Betinia Liga






























