Florian Wirtz valgte Liverpool over Bayern, og det ærgrer Dortmunds bestyrelsesformand.
Hans-Joachim Watzke havde nemlig hellere set Florian Wirtz drage til Bayern, så talentet var blevet og havde styrket Bundesligaen.
Det udtalte bossen for nylig til tyske Kicker, hvor han samtidig sagde, at han 'overhovedet ikke ville have et problem, hvis Wirtz var taget til Bayern'.
Den udtalelse undrer i Leverkusen.
Klubbens administrerende direktør Fernando Carro har svaret Watzke igen, og han tager et lidt andet standpunkt end Dortmund-bossen.
Artiklen fortsætter efter billedet

- Ærligt talt, ja. Jeg har en anden holdning end Hans-Joachim Watzke, sagde Sarro i et interview med Welt am Sonntag.
- Jeg forstår ikke, hvordan han, som chef for Borussia Dortmund, kunne have været glad, hvis Wirtz var skiftet til München.
- Det ville bare have gjort Bayern endnu stærkere. Jeg ønsker en spændende Bundesliga. Jeg bliver glad, når flere klubber - ud over os - gør livet svært for Bayern, for jeg mener, at det gavner Bundesligaen.

Crystal Palace smidt ud af Europa League
Hattrick | Afsnit 156Crystal Palace er endegyldigt smidt ud af Europa League, og London-klubben skal i stedet spille Conference League. Bliv klogere på hvorfor, og om det betyder noget for Brøndby.
Læs mere
Liverpool
Bayer Leverkusen
Dortmund
Bundesliga






































