For andet år i træk har PSG vundet Champions League.
Lørdag aften besejrede den franske storklub Arsenal efter et dramatisk opgør, der blev afgjort fra ellevemeterpletten.
Joao Neves spillede hele kampen for PSG, og han var efter kampen i ekstase over sejren.
- Følelsen er der. Det er anden gang, jeg vinder Champions League. Det er ikke engang selve sejren, der gør mig glad, men at spille med sådanne holdkammerater, staben og ledelsen.
- At komme hertil var den bedste beslutning, jeg nogensinde har taget. Jeg elsker alt her, siger Neves ifølge L'Équipe.
Artiklen fortsætter efter billedet

Den 21-årige portugiser mener, at det var fortjent, PSG løb med sejren.
De var nemlig det eneste hold, der ville spille fodbold, fortæller Neves.
- Vi fortjente det i dag (lørdag, red.), fordi PSG var det eneste hold, der virkelig ville spille, slutter han.
Arsenal havde blot 24,7 procents boldbesiddelse i opgøret.
Det kan du læse mere om her.

Make VM Great Again: Reportage fra Karrusellen & Live fra Miami!
Drømmeklubben | Afsnit 5Anders og Victor har været på natligt besøg på Karrusellen til en solid omgang hatewatch af Sverige - side om side med en stor flok skønne Japanere.
Læs mere
PSG
Arsenal
Champions League






































