Der var store forventninger til Amad Diallo, da han i starten af 2021 kom til Manchester United.
Men kantspilleren har ikke for alvor slået i gennem, og derfor var han i slutningen af sidste sæson udlånt til Rangers, og nu tager den 20-årige ivorianer endnu et lejeophold.
Denne gang går turen til Sunderland, der i sidste rykkede op i Championship.
Indtil videre har Diallo fået ni førsteholdskampe for United, og det er også blevet til et enkelt mål i Europa League-kamp.
Artiklen fortsætter efter billedet

— Manchester United (@ManUtd) August 31, 2022

Crystal Palace smidt ud af Europa League
Hattrick | Afsnit 156Crystal Palace er endegyldigt smidt ud af Europa League, og London-klubben skal i stedet spille Conference League. Bliv klogere på hvorfor, og om det betyder noget for Brøndby.
Læs mere
Sunderland
Manchester United
Premier League


































